2014年10月16日 星期四

第二次試妝 MUA confirmed!! 零粟米夾頭超good!


試妝第二擊~~終於搵到好岩我既MUA啦~~~ 

同我試左好多個頭同妝。靚之餘又有心機!仲要係完全唔駛用粟米夾呀!!!!!

個風格仲好岩我心水:唔太台式 (個人覺得以後睇返會娘...),又唔太日式 (大眼妹不適合我),又唔係韓式 (我怕韓風熱潮幾年後就減退,睇返D相就會....你明啦!)
總之係可以令五官更立體,但又無會隨時代而變既「潮流元素」喎。

噢,同埋,佢既眼睫毛係一條條粘,唔係成排過架,所以比較自然又唔會重。

超級滿意呀,再加上用左鮮花頭飾成個look睇起黎好精神。雖然我既大細眼問題都係解決唔到~不過我都知架啦,我既大細眼係因為眼頭既角度生得唔同,我化左妝咁耐都未試過有一次成功搞掂佢。所以我覺得呢個MUA改善到雙眼皮位置變得兩隻眼一樣已經好勁啦!

唯一美中不足係佢個workshop好難搵 (LOL)



 
 







真係好中意佢D自然得黎又隆重既頭呀!! 

又搞掂一個item,yeah!(而且係最難個個!)


------------------------------------------------------------------------ 

::Wedding Blog::
。脫寶結婚了。主頁。
ESD Life

也可以來參觀我其他的blog呀:

脫寶遊樂場。主頁。

::Beauty::Fashion::Life::
★ BeautyExchange ★ She.com ★ U Beauty ★ TheZtyle  Elle Blog
★ FnB ★ Qooza ★ Salad Blog ★ WeShare ★ BeautyLife ★ 

::Travel::
U Travel

::Follow me on Instagram::

Instagram

LIKE我~努力更新中~支持一下 


也可以like我們家多多的page呀:

 

歡迎聯絡我~tuetbo@yahoo.com

★★試用是個人感受~記得不同膚質/體質的人有不同效果呀~有關試用產品的詳情還是要問品牌生產商呀★★

沒有留言:

張貼留言

留個言吧~o(^v^)o~Leave your comments