2014年11月18日 星期二

我要5蚊以下執相★淘寶14間執相店大比併★邊間好?







同好多同學仔一樣,我地影左個輯相,只係得十張執左既相。又由於香港執相實在太貴,所以唯有又向無所不能既淘寶進發啦。


由於我個人係相方面太奄尖,又要平,又要自然又要smooth又唔要娘又要... (下刪一百字)
所以搵vendor一向都非常難找到心水,次次都要花多少少時間睇多幾間先搵到中意既。

今次都不例外。目標是執約40張相。而且出來的風格要跟我們收到那十張執好的相一樣。所以足足問左14間舖!!! (沒錯,是十四間!) 

我是這樣問的:比左下面兩張圖佢,話佢知我想由上邊的原相變成下邊的色調同風格。


原相
已調色
之後再比下面呢張佢試執。睇下襯唔襯到上面set相。 要求有兩個:色tone要似已調色個張,個面瘦少少 (嘻嘻) 得黎又要自然。
原相

下面是review:(全部都係左邊係原相,右邊係執好既)

1) 藝匠美圖 RMB 7/張
評語:較其他貴。放棄。

***2) 魅惑E閣 RMB 3/張 [可免費試做一張]
評語:OK。係考慮既頭三名之一


3) 有家精品館 RMB 5/張 [試做一張RMB 3.6]
評語:搞左半日,仲未收到試相...
[追加,結果隔左成日先收到..佢話唔記得左send喎...]



4) 人零9527 RMB5/張 [試做一張都係RMB 5]
評語:無試相

5) 310號街圖片工作室 RMB4-5/張 [可免費試做一張]
評語:收到相後...唔係下嘛。連我呢個外行人都知道技巧唔夠,成個面都變左形...

6) Erin數碼 RMB 5/張 [可免費試做一張]
評語:都係唔夠技術,變左張懷舊相。

7) 八零設計999 RMB 未報價,試左先報價 [可免費試做一張]
評語:都係唔夠技術,而且好鬼娘,多左個紅唇...

***8) 圖片處理1號店 RMB 3/張 [可免費試做一張]
評語:都幾串。但撇除佢無啦啦加堆波之外。其實整得幾好。


9) 青鳥視覺 RMB 5/張 [試做一張都係RMB 5]
評語:wow友推介,好評都多。皮膚做得好細膩。
但我叫佢改左兩次之後,佢話唔做我生意??!! 放棄!

10) 心感覺設計 RMB 5/張 [可免費試做一張]
評語:都係唔係我style,都係有少少娘

***11) 星月天空數碼工作室 RMB 5/張 [可免費試做一張]
評語:三甲之一。修得sharp之餘仲自動執埋男仔頭髮。

12) 5152love數碼影像 RMB 5/張 [可免費試做一張]
評語:都係聽唔明我想要既色tone,同埋有少少娘

13) 完美視覺圖像處理工作室 RMB 4/張 [試做一張都係RMB 4]
評語:無試修

14) 藝林視界 RMB 6/張
評語:過5元,放棄

由於最重要都係match到我另外個10張相,最後shortlist左(2),(8),(11)。

仲揀緊,邊間好﹖


------------------------------------------------------------------------ 


::Wedding Blog::

。脫寶結婚了。主頁。
ESD Life

也可以來參觀我其他的blog呀:


脫寶遊樂場。主頁。


::Beauty::Fashion::Life::

★ BeautyExchange ★ She.com ★ U Beauty ★ TheZtyle  Elle Blog
★ FnB ★ Qooza ★ Salad Blog ★ WeShare ★ BeautyLife ★ 

::Travel::

U Travel

::Follow me on Instagram::

Instagram

LIKE我~努力更新中~支持一下 



也可以like我們家多多的page呀:


 

歡迎聯絡我~tuetbo@yahoo.com

★★試用是個人感受~記得不同膚質/體質的人有不同效果呀~有關試用產品的詳情還是要問品牌生產商呀★★

沒有留言:

張貼留言

留個言吧~o(^v^)o~Leave your comments